Začínám se učit malovat

Digitální malbu jsem vždy obdivovala. Nedávno jsem si řekla, že bych mohla vyzkoušet sama něco vytvořit. Nejsem umělec, nedokážu ani kreslit či malovat na papír, ale člověk by měl přece zkoušet nové věci. Vynahradila jsem si pro to nějaká čas a pustila jsem se do toho!

My first digital painting ever! by Zairenn


Začala jsem návodem pro začátečníky, který jsem našla na youtube. Pomocí youtube jsem se naučila hrát na kytaru, tak proč by to nešlo i s tímhle? Nakonec po několika dnech z toho vyšel tenhle obrázek. Moje první digitální malba vůbec! A celá kreslená jen myší. Musím říct, že jsem si s tím opravdu vyhrávala a zdržovala se věcmi, které jsem do té doby vůbec neznala. Slečna ve videu spousty věcí pěkně vysvětlila a velice mi pomohla.




Po nějaké době jsem se odhodlala a rozhodla jsem se, že si pořídím grafický tablet. (uvažovala jsem o tom upřímně kolik let, jen mi chyběl pořádný impulz, není to nejlevnější záležitost.) Na pinterestu jsem narazila na nějaký rychlý jednoduchý návod a vyzkoušela jsem ho v praxi. 


Nejsem s jablíčkem nějak extrémně spokojená, ale přece jen je to moje první malba s grafickým tabletem. Nezabralo mi to už ani tolik času, ale ze všech těch funkcí, které tablet nabízí, jsem byla pořádně vyjukaná. Konečně jsem se cítila, jak kdybych kreslila na opravdový papír.

apple ✤https://www.facebook.com/CharacterDesignReferences & http://www.pinterest.com/characterdesigh

Mým posledním nedávným dílem je oko dělané opět podle návodu z YouTube. Jsem z něj nadšena, ačkoli vím, že by se mohlo přidat ještě spousty detailů. Jak říkám, na to, že je to moje třetí malba vůbec jsem spokojená a snad mi vydrží odhodlání se zlepšovat, protože mě to baví. Kdyby jste měli nějaké tipy nebo kritiku, byla bych moc vděčná, kdyby jste se s nimi se mnou podělili do komentářů.


Ráda bych se od návodů posunula k vlastní tvorbě. Chtěla bych najít svůj vlastní styl, avšak cítím, že ještě musím trénovat.

3 komentáře:

  1. Ty kráso!!! Tak to jsou hooodně parádní obrázky :) Vypadá to jak někde stáhnuté, jsi moc šikovná! Já bych tohle vůbec nezvládla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je úžasné! Pro mě je něco takového úplné sci-fi, nedokážu si ani představit, jak náročné to musí být. Abych řekla pravdu, vypadá to jak od profesionála a ne od začátečníka. Obrovská závist (jen v dobrém)!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem to vždycky chtěla vyzkoušet, ale nějak mi nezbývá čas. Ostatně, kamarádka na grafickém tabletu dělá. Je to několikanásobně jednodušší než se u toho mordovat s myší. Určitě je to dobrá investice. Obrázky se ti moc povedly. Určitě se od tebe brzy dočkáme něčeho vlastního... a že se na to těším! :)

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.